Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 29-07-2014 21:50:06
Garantie & Verzekeringen

Bewuzt ziektekostenverzekering

Maar u schrijft zelf "door een éénmalig saldotekort"; ja, alles gaat dan automatisch on hold.

zie net uw volgend bericht: wel vreemd wat u hier net boven aanvult: dit alles heeft 4 maanden geleden plaatsgevonden; wel dus gewoon automatische incasso. denk dat er kortsluiting heeft plaatsgevonden. nog maar eens op uw poot spelen om de aanvullende verzekering er weer bij te krijgen. misschien eens een mens proberen aan de telefoon te krijgen, dus niet iemand van de receptie o.i.d.