Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
vincent32 - 30-07-2014 15:48:42
Geldzaken & Recht

Onterecht geld ontvangen, vrij direct beslag gelegd op mijn rekening en nu fors extra betalen.

Ik weet van de beslaglegging vanaf het moment dat ik daarvan bericht kreeg. en dit dus door de persoon zelf die de overboeking gedaan had. hij stuurde mij een email 2 weken na de foutieve overboeking, dat hij contact met zijn advocaat had opgenomen en dat mijn rekening al inbeslaggenomen was. ik werd er dus niet voor gewaarschuwd. ik heb direct contact met mijn bank (abn amro) opgenomen en die konden niets doen. daarvoor had ik enkel een brief gekregen van de abn dat ze me vriendelijk verzochten het bedrag terug te storten, maar dit was wellicht 2 dagen voor de inbeslagname. voordien was ik niet op de hoogte. in de brief van de abn waarin ze mij vriendelijk verzochten terug te storten, stond dat ze pas op 30 juli mijn persoonlijke gegevens zouden overhandigen aan de cliënt. dat is spijtig genoeg al veel eerder gebeurd. ondertussen is al ruim een week beslag gelegd op mijn gehele bankrekening...