Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

spikman
spikman - 31-07-2014 10:09:39
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

Bedankt voor de reacties en tips.

ik heb net opnieuw iemand aan de telefoon gesproken wie aangaf dat vodafone niks tegemoet kan komen zodra jezelf een sms hebt ontvangen dat je data bijna op is. dit staat er in de sms:

"vodafone info: je hebt tot einde kalendermaand minder dan 100 mb over van je bundel."

zodra je die sms hebt ontvangen hebben ze alles dichtgetimmerd. dus mocht je deze sms ontvangen hebben dan heb je geen recht van spreken. het is dus echt zo dat vodafone aangeeft dat je moet gaan gokken hoeveel mb je nog hebt gezien hun app en website niet werken.
aan de telefoon gaven ze dan dus ook aan een andere app te installeren omdat hun eigen app niet goed werkt.. bizar, uiteindelijk stelde vodafone voor 500 mb tegemoet te komen de komende 3 maanden. "want dat is 15 euro waard, dus komen wij u 15 euro tegemoet".

ongelofelijk hoeveel geld ze hiermee binnen slepen en hoeveel boze klanten ze achterlaten.

zo dom, zo dom van ze