Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 31-07-2014 18:24:26
Computers & Telefonie

Tele2

@carola.83,

ok, ik was onvolledig.

vb = ing:

is er onterecht een incasso van uw betaalrekening afgeschreven, maar is er geen terugboekperiode (0 dagen)? of is de terugboekperiode inmiddels verstreken? dan kunt u bij de incassant (het bedrijf dat of de instelling die het bedrag van uw rekening heeft afgeschreven) een klacht indienen. heeft dat geen succes dan kunt u als klant van de ing binnen 13 maanden na afschrijving een klacht bij ons indienen. gebruik daarvoor het formulierhttps://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/onterechte-automatische-incasso/verzoek-terugboeking-onterechte-incasso.aspx"> verzoek terugboeking onterechte incasso. belangrijk om te weten: vindt de ing de klacht terecht, dan neemt zij contact op met de bank van de incassant. beide banken controleren vervolgens of u een machtiging heeft gegeven en of deze van toepassing is op het incasso. was het incasso inderdaad onterecht, dan krijgt u het geld terug op uw betaalrekening. de banken handelen de procedure in principe binnen 2 weken af.