Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 01-08-2014 08:20:44
Huishouden & Energie

Bezorgingstijd postnl

U kunt beter de afzender van het pakket laten klagen bij post.nl. u als ontvanger bent niet interessant voor post.nl.
ik neem aan dat uw pakket nu wel bij het postkantoor ligt?

bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? dan bieden wij het standaard aan bij uw buren. lukt dit ook niet? dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’. met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op mijnpakket aangeven wanneer onze chauffeur een tweede keer kan langskomen. op een dag, tijd en locatie die voor u het beste uitkomt. lukt het niet om uw pakket af te leveren bij een 2e poging en hebt u niks ingevuld in mijnpakket? dan kunt u de zending ophalen bij uw postkantoor. u heeft hiervoor drie weken de tijd. onze medewerkers vragen u bij het afhalen om een legitimatiebewijs.

is dit dan allemaal loos gewauwel?