Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 01-08-2014 09:44:52
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

Vodafone meldt onjuist dataverbruik'

amsterdam -
duizenden klanten hebben al maandenlang last van een storing bij vodafone. de registratie van het dataverbruik van hun smartphone werkt niet goed, meldt het ad.
de klanten worden niet per sms gewaarschuwd als ze 80 of 100 procent van hun maandelijkse databundel hebben verbruikt. en in de my vodafone-app staat dat ze minder data hebben verbruikt dan werkelijk het geval is. pas als klanten meer dan 100 procent van hun databundel hebben verbruikt, krijgen ze een berichtje van vodafone.

het bedrijf neemt de kosten tot aan het moment van het sms'je voor zijn rekening. maar klanten die de rest van de maand nog willen internetten, zullen daar dus extra voor moeten betalen. vodafone zegt dat de storing het gevolg is van een softwareprobleem. er is nog geen duidelijke oplossing in beeld.
het bedrijf raadt klanten aan een app te downloaden die het dataverbruik wel correct registreert of de ingebouwde verbruiksinformatie van hun toestel in de gaten te houden.

bron: telegraaf.nl