Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

spikman
spikman - 01-08-2014 09:58:54
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 1 aug 2014, 09:23]beste spikman,

ik kan me voorstellen dat dit enorm vervelend is! je geeft ook aan hier eerder contact over te hebben gehad. het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. waarschijnlijk is de informatie die je in de app ziet niet accuraat op dit moment. ik kan begrijpen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. kijk voor alle informatie en updates op ons forum: http://voda.fo/ne/v5u3v .

met vriendelijke groet,
paria


beste vodafone webcare,

bedankt voor jullie reactie. goed om te zien.
"we werken aan een oplossing" heeft te maken met de storing, niet met het tegemoet komen. dat klinkt op zo'n forum al snel positief maar heb ik zelf natuurlijk niks aan.
in de toekomst zal geklooi met verbruik mij niet overkomen gezien ik niet meer naar jullie website of app ga kijken, gezien ik hier niet op kan vertrouwen. informatie en updates bekijken van jullie heeft dus voor mij geen zin.

wat goed is om te weten op dit forum is dat gister een medewerkster aan de telefoon nog vertelde dat niet alle abonnementen een bericht krijgen dat 100% van je data op is gemaakt, maar nog een groot deel alleen een sms krijgt bij 80% verbruik. dan wordt het dus duidelijk dat vodafone hier enorm veel geld mee binnen haalt, en zich kunnen beroepen op "ohja ik zie dat u abonnement geen 100% sms verstuurt, helaas voor u".

nu komen we dus ergens: vodafone moet zorgen dat ze beide een 80% en een 100% sms versturen in elk contract. helemaal gezien vodafone duidelijk niet te vertrouwen is als we kijken naar de website en app om een kijkje te nemen in het persoonlijke verbruik.

kunt u bij mij de 100% dataverbruik sms alsnog activeren (ipv alleen de 80%)? daar ben ik dan wel benieuwd naar.

bij voorbaat dank.

met vriendelijke groeten