Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duvelke - 02-08-2014 01:14:55
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

Het is niet alleen bij vodafone, ik heb hetzelfde probleem al sinds mei 2014 bij de kpn: al drie maanden geeft het dataverbruik 0% aan. krijg ik de rekening, moet ik bijbetalen voor dataverbruik ! en bij extra kosten staat al die tijd nan. klantenservice gemaild: helaas, u moet de extra kosten betalen. klantenservice gebeld: als ik hier op mijn computer kijk mevrouw staat in dataverbruik inderdaad op 0%. kijk ik op mijn rekeningoverzicht: elke dag dataverbruik terwijl er dagen zijn dat ik continue wifi heb ! is schijnbaar toch zeer moeilijk om storingen op te ( willen ) lossen.
gelukkig heb ik met mijn smartphone elke maand meerdere keren een foto van het dataverbruik gemaakt. ga nu de in bovenstaande berichten genoemde app installeren en op consuwijzer een voorbeeldbrief over mijn klacht zoeken.