Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

spikman
spikman - 04-08-2014 10:57:17
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 4 aug 2014, 10:24]beste spikman,

zoals mijn collega aangaf, hangt het van je abonnement af welke notificatiesmsjes je krijgt. ik wil graag voor je nakijken wat er in jouw geval aan de hand is.

kun je ons een mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com met de volgende gegevens:
- naam
- adres
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je rekeningnummer
- 06-nummer
- klantnummer

met vriendelijke groet,

chantal
vodafone 24/7 webcrew

beste chantal,

bedankt voor uw reactie.

inmiddels heb ik via vodafone facebook mijn geld terug. het bizarre is dat vodafone na vele wegen uiteindelijk aan heeft gegeven fout te zitten.

"hoi bob,

ik heb het een en ander voor je nagekeken.

ik zie dat wij een smsbericht verstuurd hebben maar dat deze door ons te laat is verstuurd. ook laat de app foutieve informatie zien. je had dus niet kunnen weten dat je geen datategoed meer had.
ik heb daarom de gemaakte kosten gecrediteerd. het bedrag van *** inclusief btw zal verrekend worden met de volgende factuur."

super dat ik nu mijn geld terug heb, maar minder om gezien te hebben hoeveel boze klanten jullie hebben.

mvg