Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 04-08-2014 13:17:05
Computers & Telefonie

Internet provider blijft in gebreke

U kunt in ieder geval eisen dat u niet betaalt voor de tijd dat u geen internet en telefonie heeft gehad. ook kunt u een schadebedrag eisen voor de maatregelen die u heeft moeten nemen om wel van telefonie en internet gebruik te maken op een andere manier.

meteen contract opzeggen is inderdaad wat extreem. bovendien moet daar eerst een schriftelijke ingebrekestelling aan vooraf gaan, waarin u de provider een termijn geeft waarbinnen dit probleem moet zijn opgelost. lukt dat niet, zo stelt u, dan ontbindt u het contract.

ik vind een storing van 13 werkdagen overigens wel onredelijk lang. daar zitten ook 2 weekends in en dan komt het alweer neer op 18 dagen.

welke provider haalt dit soort ongein met u uit? en wat geven ze als reden voor de storing? en hoelang loopt uw contract nog?