Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 05-08-2014 10:26:57
Elektronica & TV

Keuken gekocht bij kvik

Ik snap je verhaal niet helemaal.

wat ik er uit opmaak:

je hebt een keuken laten leveren van kvik en deze door iemand anders laten plaatsen.
bij het plaasten kwam je erachter dat de filters waar je wel voor betaald had niet geleverd zijn.
verder zag je ook dat er een deuk in de kap zat, maar ondanks dit heb je hem toch geplaatst.

nu heeft kvik een monteur langsgestuurd om de filters alsnog te monteren aangezien de partijd die de keuken bij je heeft geinstalleerd dit niet kon doen omdat de filter er niet was.echter heeft deze monteur zelf niet eens genoeg filters bij zich. en krijg je daar bovenop ook nog een rekening van deze monteur die een fout van kvik kwam herstellen.

klopt dit?


zo ja: de factuur niet betalen, en kvik bellen of ze willen reageren op je mail. handel wel de kwestie zelf per mail of aangetekende brief af, niet via de telefoon zodat je bewijs hebt.

verder vraag ik me af waarom je de afzuigkap hebt aangenomen als er een deuk in zat. nu is het moeilijk te bewijzen dat deze buts er al inzat toen hij geleverd werdt.