Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wildy
wildy - 08-08-2014 10:34:08
Geldzaken & Recht

Neckermann failliet, garantie wasmachine van kastje naar muur gestuurd

Gedupeerde klanten neckermann,

al eerder berichte ik, dat alle transacties door juristen bekeken wordt. daar deze heren in dienst staan van neckermann, staan de klanten bij calamiteiten altijd met lege handen.
iedere actie zal dan ook niets opleveren.
mocht 'n bedrijf, met veel neckermann producten in huis (reparatie producten) failliet dreigen te gaan , worden al die producten door neckermann 'n paar dagen voor het faillissement daar weggehaald. (contractueel door neckermann met dit bedrijf vastgelegd)

dit houd in: zoek een lokale reparateur en neem uw verlies.

succes