Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stephanie1901 - 10-08-2014 19:41:25
Computers & Telefonie

Diefstal middels payinfo (kpn)

Payinfo is in het verleden opgezet door kpn. wel grappig dat tijger1 spontane conclusies trekt. ik heb de klantenservice mij laten afmelden voor de dienst en heb dit toendertijd zelf ook gedaan via de site. daarbij ben ik nooit akkoord gegaan met de dienst, mijn partner is hier getuige van (onder andere hij zat ernaast). ik heb later mijn nummer laten wijzigen en ben gewoon bij kpn gebleven. ik kan nu uiteraard niet meer inloggen op de payinfo account waar de zogenaamde dienst weergeven werd omdat ik dit nummer dus niet meer heb, en de accounts nummergebonden zijn. ik weet dus niet eens welke dienst het is aangezien ik dit niet kan inzien. daarbij dacht ik dat ik elke maand 20 a 25 euro over mijn bundel zat door teveel bellen. daardoor probeerde ik steeds minder te bellen, tot ik er na een jaar (omdat ik in het buitenland geweest was en mijn telefoon dus uit geweest was) zeker van was dat het die maand daar niet aan gelegen kon hebben, toen ging ik het pas uitzoeken.

ik heb mijn klacht op klachtenkompas gezet en op hun facebook. ze hebben mij eerst aangeboden om 4 maanden te vergoeden en dit gedaan. toen zouden ze wederom de dienst stopzetten. dit was weer niet gebeurd, waardoor de kosten vandaag de dag nog steeds oplopen. op facebook gaven ze aan het alsnog stop te zetten en de kosten van na de laatste belofte dat ze het zouden stopzetten ook te vergoeden. toen ik aangaf dat ik toch volledig gecompenseerd wou worden omdat ik het oneerlijk vind om te betalen voor een dienst waar ik niet om gevraagd heb en welke kpn wel bij mij in rekening blijft brengen zeiden ze dat ze niet meer verder mee wilden werken aan een oplossing en dus de eerder geboden oplossingen zouden vervallen. ik ga nu deze week naar mijn advocaat toe om hen te dagvaarden.