Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stephanie1901 - 10-08-2014 22:42:23
Computers & Telefonie

Diefstal middels payinfo (kpn)

[quote=tijger1 schreef op zondag 10 aug 2014, 20:10]u schrijft anders zelf: .....per ongeluk in de browser voor akkoord geklikt.......

en of dat nu per ongeluk is of expres dat kan die club niet zien.

en hoewel u dan volgend u met uw vriend op de telefoon zat, was hij daar dus ook getuige van.

dus geen spontane conclusie. één keer per maand je rekening controleren en als die out is daar meteen werk van maken en controleren of het ook opgelost is.

aangezien door kpn niet is aangekondigd dat ik überhaupt direct een dienst kon aangaan in de browser op mijn mobiele telefoon en daarbij dat er niets anders in beeld stond dan akkoord, waardoor ik dacht dat ik akkoord ging met het downloaden van een app, lijkt me dat niet bepaald via de eigen gedragscodes en zeker niet volgens de nederlandse wet. consumenten moeten beschermd worden tegen deze truuks, ik wilde deze dienst niet en ben er niet willens en wetens mee akkoord gegaan. daarbij heb ik dus ook geen gebruik gemaakt van deze dienst. mag ik alsjeblieft zelf bepalen hoevaak en waarom ik op mijn rekeningen kijk? ik heb volgens de wet 5 jaar de tijd om onterechte kosten terug te halen. en over aangifte doen, nee ik pak ze wel civiel aan.