Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abnamro
abnamro - 13-08-2014 12:46:51
Garantie & Verzekeringen

Overlijdensrisicoverzkering

Beste ronald,

uw vraag over de overlijdensrisicoverzekering bij abn amro heb ik gelezen. ik kan me voorstellen dat u vragen heeft, nu de verzekering afloopt.

in uw bericht geeft u aan dat er bij het aflossen van uw hypotheek niet is gesproken over de overlijdensrisicoverzekering. u wilt weten of dit wel besproken had moeten worden.
graag geef ik u hier meer uitleg over.

via dit forum kan ik helaas niet aangeven of dit besproken had moeten worden. dit komt doordat het afhankelijk is van verschillende factoren. het kan bijvoorbeeld zijn dat u uw woning heeft verkocht, zonder dat u abn amro hier van op de hoogte heeft gebracht (dit bent u ook niet verplicht). als u na de verkoop van uw woning de hypotheek aflost en hierover geen contact is geweest met ons, dan is het inderdaad mogelijk dat er daarom geen gesprek is geweest over de overlijdensrisicoverzekering.

omdat de overlijdensrisicoverzekering nog loopt en u premie betaalt, zou de verzekering nu ook nog uitkeren bij overlijden. dit geldt ook als de overlijdensrisicoverzekering niet meer aan de hypotheek gekoppeld is.

als u wilt dat er hierover telefonisch contact met u wordt opgenomen, dan kunt u uw telefoonnummer aan ons doorgeven via webcare@nl.abnamro.com

zet in de e-mail de volgende gegevens:
- uw telefoonnummer
- tijdstip waarop u bereikbaar bent
- titel van uw klacht (overlijdensrisicoverzekering)

uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen. dit kan via 0900-0024. (0 cent per gesprek. voor dit gesprek betaalt u uw gebruikelijke belkosten. uw telefoonaanbieder bepaalt deze kosten).

met vriendelijke groet,
abn amro webcare
mw. e. van der molen