Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rp
rpjansen - 14-08-2014 17:09:28
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

Continued...

want de gegevens waren wel opvraagbaar.
er word mij verteld dat er nooit maar een seconde mee gebelt is en dat het een misverstand moet zijn, er word gesproken over het terugstorten van onterechte incassos.
hij bevestigd dat hij het intern zal bespreken en mij de volgende dag zal terugbellen rond 16:00. (13 augustus 2014).
ik heb vandaag(14 augustus 2014) nogmaals gebelt naar de klantenservice voor opheldering maar die zeggen opnieuw niet de gegevens in te kunnen zien omdat het zogenaamd is opgezet naar een prepaid abonement en dat ik maar mn eigen administratie moet opsturen naar document@t-mobile.nl

nu hebben ze zelfs bij de klantenservice me een verkeerd email gegeven, na te googlen heb ik wel het correcte gevonden.
advies is welkom.