Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rp
rpjansen - 14-08-2014 19:43:51
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

[quote=tijger1 schreef op donderdag 14 aug 2014, 18:30]u bestelt iets op 2 december en dat komt niet binnen. u hebt niet even gebeld, over hoe of wat? en dan bestelt u 7 weken later hetzelfde, zonder eerst even na te vragen hoe en wat?

en waar bestaat dat bedrag va € 93,80 uit?

u bent uiteraard dat eerste contract niet aangegaan, dis daar kan ook geen betalingsverplichting tegenover staan.

dankjewel voor je reply.
achteraf gezien ben ik daar te makkelijk mee omgegaan, al lag de verantwoordelijkheid niet bij mij had ik toch beter even kunnen informeren.

op dat moment leek het mij echter niet nodig en schreef ik het af als een fout in het systeem.
heb al eerdere ervaringen mee gehad in dezelfde trant, bijvoorbeeld de hugo boss online shop die dan automatisch het geld terug overmaakt en je een tegoedbon stuurt, de zara online store die dan vanuit zichzelf belt dat er iets iets misgegaan en of je je bestelling nog wilt ontvangen of het geld terug gestort wilt krijgen. had verwacht dat ze bij t-mobile een soort gelijk "vangnet" in het systeem hadden. vandaar.
ik neem om deze reden aan dat ik niet de enige ben en ws er meerdere met hetzelfde probleem zitten.

de € 93,80 zijn de resterende kosten van het abonnement.

wat is nu de beste optie, de klantenservice heb ik weinig tot geen vertrouwen meer in. is er een manier om in contact te komen met de backoffice of iets soortgelijks?