Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 14-08-2014 20:01:05
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

U hebt vertrouwen in een telecomprovider dat die iets uit zichzelf doet? u bent een grapjas.


maar alle gekheid op een stokje. de backoffice zult u niet bereiken, denk ik. maar ik zou ze maar een mail sturen, niet meer bellen, wat dat weet niemand meer.

tenslotte bent u geen contract aangegaan. dus dien een klacht in over die nota, zet de zaak uiteen, eis dat zij u binnen 14 dagen berichten dat die nota op een abuis berust. kondig aan dat als u niets van hen hoort, of als zij aan die nota vasthouden dat u naar de geschillencommissie gaat. en doe dat dan ook.