Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rp
rpjansen - 14-08-2014 20:15:42
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

[quote=tijger1 schreef op donderdag 14 aug 2014, 20:01]u hebt vertrouwen in een telecomprovider dat die iets uit zichzelf doet? u bent een grapjas.


maar alle gekheid op een stokje. de backoffice zult u niet bereiken, denk ik. maar ik zou ze maar een mail sturen, niet meer bellen, wat dat weet niemand meer.

tenslotte bent u geen contract aangegaan. dus dien een klacht in over die nota, zet de zaak uiteen, eis dat zij u binnen 14 dagen berichten dat die nota op een abuis berust. kondig aan dat als u niets van hen hoort, of als zij aan die nota vasthouden dat u naar de geschillencommissie gaat. en doe dat dan ook.


alweer bedankt voor je reactie.
had tot nu toe inderdaad weinig van doen gehad met telecomproviders, nu weet ik wel anders.
beste lijkt met dit allemaal schriftelijk te doen?
daarenbij komt nog eens dat ze wel maandelijks de abonnements kosten van mijn rekening hebben geboekt, en ook het initiele bedrag van het afsluiten van €35,00.
dit is mij niet opgevallen omdat deze incasso's verwachte omdat ik precies hetzelfde abonnement een maand later heb afgesloten en het maar om 13 euro per maand gaat.
deze moet ik ook nog zien terug te krijgen, al gaat het maar om het principe.
hartstikke bedankt voor je advies alvast.