Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 14-08-2014 21:16:49
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

Het wordt steeds gekker. die bedragen voor dat niet bestaande abonnement worden apart geïncasseerd? en waar komt die € 93,80 dan ineens vandaan als ze steeds geïncasseerd hebben?

als die maandelijkse bedragen apart van elkaar geïncasseerd zijn, kunt u de laatste tot 56 dagen terug direct storneren. voor de eerdere incasso's moet u bij uw bank een moi (melding onterechte incasso) procedure starten. uw bank neemt dan contact op met t-mobile en die moet dan de toestemming voor automatische incasso laten zien voor dat nummer. hebben ze dus niet en dan worden de incasso's teruggedraaid.

uiteraard alles schriftelijk doen en ook per mail, niet bellen, is zinloos, u krijgt een callcenter medewerker en die weet niets.

ik adviseer u dringend in het vervolg zeker een keer per maand uw bankafschriften zorgvuldig te controleren. dan zouden die dubbele incasso's u opgevallen zijn.