Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 14-08-2014 21:49:02
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

Ik ben het niet met u eens. ik ben al jaren en jaren klant bij t-mobile voor mijn mobiele abonnement.

werkelijk nog nooit enig probleem gehad. ik kan al mijn nota's inzien en deze worden ook altijd keurig geïncasseerd.

gaat het wel bestaande abonnement van een andere rekening af?

en wie heeft dat niet bestaande omgezet naar niet-bestaand pre-paid?

waarom gaat u bellen om te vragen of er nog een nota openstaat? u kunt toch zo zien of er geïncasseerd is?

doet er verder allemaal niet toe. schrijf een klachtenbrief op poten en volg de verdere aanwijzingen.