Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rp
rpjansen - 14-08-2014 22:03:34
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

[quote=tijger1 schreef op donderdag 14 aug 2014, 21:49]ik ben het niet met u eens. ik ben al jaren en jaren klant bij t-mobile voor mijn mobiele abonnement.

werkelijk nog nooit enig probleem gehad. ik kan al mijn nota's inzien en deze worden ook altijd keurig geïncasseerd.

gaat het wel bestaande abonnement van een andere rekening af?

en wie heeft dat niet bestaande omgezet naar niet-bestaand pre-paid?

waarom gaat u bellen om te vragen of er nog een nota openstaat? u kunt toch zo zien of er geïncasseerd is?

doet er verder allemaal niet toe. schrijf een klachtenbrief op poten en volg de verdere aanwijzingen.

ik heb naast m'n niet bestaande abonnement, nog twee andere abonnementen op dezelfde rekening, een daarvan die ik bijna 2 jaar geleden heb afgesloten, de andere de meest recente, beiden nooit problemen mee gehad. ik belde om te controleren of daarvoor nog nota's opstonden.

het word nog ingewikkelder, het abonnement van twee jaar terug staat op mijn ouderlijk adres en heeft een ander klantnummer. vandaar dat het ook niet opviel dat ik 3 abonnementen op m'n naam had staan, omdat er een op een ander klantnummer en adres stond. maar is allemaal niet zo relevant, bedankt voor je informatie, ik ga er wat mee doen.