Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 15-08-2014 08:07:58
Computers & Telefonie

Bizarre ervaring met tmobile "spookabonnement"

[quote=rpjansen schreef op donderdag 14 aug 2014, 21:36]
de administratie van t-mobile is een puinhoop, my t-mobile werkt niet (er staat altijd dat er betaald is en geen openstaand bedrag, ook al is dat niet zo) ik heb meerdere malen naar klantenservice gebeld om te vragen of er nog rekeningen openstonden er werd mij verzekerd dat dat niet zo was. terwijl dat blijkbaar dus wel zo was.

die € 93,80 is het resterend bedrag van de overige maanden van mijn niet bestaande abonnement, die is omgezet naar een niet bestaand prepaid abonnement. ik heb meerdere bankrekeningen en deze gebruikte ik het minst, daarom bekeek ik de bankafschriften nooit, achteraf toch beter wel gedaan, had me een klein beetje geld en een hoop tijd gescheeld. les geleerd.


het lijkt er op dat uw eigen administratie ook een puinhoop is. het feit dat u (ongemerkt) voor het abonnement betaald hebt maakt uw zaak er niet beter op. dat er nooit met het abonnement is gebeld en dat u kennelijk de bevestigingsmail nog hebt maakt uw zaak weer sterker. dien een schriftelijke klacht in, met bovenstaand relaas. het moet ze dan toch wel duidelijk worden dat ze geen poot hebben om op te staan.