Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 18-08-2014 09:41:53
Computers & Telefonie

Hoe kan ik van mijn vodafone abo afkomen? wanprestatie, slechte dekking enz.

Beste hetrecht2014,

jammer om te horen dat onze service u zo tegenvalt. ik kijk graag na of er inderdaad onterecht een korting niet in rekening gebracht wordt. wat betreft het probleem dat u ervaart met bellen, daar kunnen diverse oorzaken voor zijn die zowel binnen als buiten de invloed van vodafone liggen. graag kijk ik na of er iets is wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

stuur aub een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com. vermeld in het onderwerpveld van de mail: kassa | hetrecht 2014 | 16-08-2014.
vermeld in de mail zelf:
- uw naam&adres
- uw mobiele nummer en klantnummer
- u geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- de postcode en het huisnummer waar u problemen met bellen ervaart (als deze anders is dan uw huisadres)
- eventuele zaken die u opvallen bij het bellen. bijvoorbeeld of u geen/weinig balkjes bereik hebt, of dit wisselt op dezelfde locatie, of dit alleen gebeurt als u specifieke personen belt, enzovoort.

vriendelijke groet,
bas
vodafone 24/7 web crew