Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-08-2014 14:19:15
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Simon,


de andere retourzending hier op kassa was een totaal ander verhaal en is opgelost.


echter logischerwijs betalen wij pas terug als we ons product weer retour ontvangen hebben.


wees eerlijk, wat zou u zelf doen?
er zijn (helaas) ook aardig wat mensen die proberen fraude te plegen.
dus zijn wij genoodzaakt op de retour te wachten die binnenkomt. uiteraard wordt deze ook gecheckt op gebruikssporen enz.
stel u voor u koopt iets nieuws en het blijkt beschadigd?
het kan toch niet zo zijn dat wij klakkeloos tot terug betaling over zouden moeten gaan terwijl we niet eens het product hebben en niet hebben kunnen nakijken.


wij hebben zeer zeker wel contact met u gehad over postnl, jammer dat u nu uw verhaal anders maakt hier.


wij hebben het meermaals geprobeerd met u op te lossen, zoals aangegeven, u zult een onderzoek bij postnl moeten instellen anders kunnen zij ook niets en wij ook niet.
maar u wacht maanden en dan plotseling verschijnt u weer.


wij hebben alle intentie en hoop dit op te lossen, echter het ligt in uw handen het postnl onderzoek te starten.


we hebben alle vertrouwen op goede afwikkeling middels uw rechtsbijstand.
zij zijn immers onpartijdig en zien de feiten.


(jammer dat u het zo ver laat oplopen en uzelf zo meer kosten bezorgt. )


met vriendelijke groet,
team filmspeler.nl