Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johanwester - 19-08-2014 17:25:19
Huishouden & Energie

Service nle

Geachte nle "service",

uw reactie: "het spijt ons niet anders te kunnen berichten" werkt mij erg op de lachspieren. u heeft niet een maar meerdere fouten gemaakt. verkeerde eindstanden gebruiken terwijl u de goede heeft (hebben wij zwart op wit van u). de ene eindafrekening, creditnota, nieuwe eindafrekening, enz. na elkaar hebben wij van u ontvangen. bijna afgesloten geweest door uw fout. ettelijke telefoontjes, al met al zeker 2 uur met u gebeld. telefoonkosten, tijd en ergernis en u wil ons afschepen met 10 euro belkosten.

nogmaals, laat mij niet lachen, u kunt wel anders maar doet het niet. maar misschien heeft u wel baad hierbij, negatieve reclame is ook reclame zeggen ze. negatief zal die zeker lang blijven op deze manier!

j. wester