Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anouksanne
anouksanne - 20-08-2014 14:52:25
Computers & Telefonie

Problemen met tele2

Wifi wordt bij tele2 inderdaad gezien als een service waar je niet voor betaald. bekabeld moet de verbinding wel altijd werken! doorloop je aansluitsituatie goed, eventueel met de installatiehandleiding van tele2 bij de hand. controleer waar je telefoonaansluiting (is/ra) zit, of je telefoonkabeltje daar goed in zit, of je telefoonkabeltje in de juiste poort op je modem zit. vervang eventueel kabels die te vervangen zijn (zoals de telefoonkabel maar ook ethernetkabels die vanaf je modem naar je apparaten lopen). je kunt tele2 ook vragen om die kabels naar je toe te sturen, doen ze kosteloos. test ook verschillende computers als dat kan (zo sluit je uit dat het probleem in de computer zelf zit). als je vervolgens alle kabels nieuw hebt en zeker weet dat je het volgens de handleiding hebt aangesloten en je nog steeds bekabeld geen goede verbinding hebt, neem dan nogmaals contact op met tele2. die monteur die ze dan eventueel sturen berekent je alleen kosten als je zelf het probleem veroorzaakt maar dat kan dan niet meer!