Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philip36 - 21-08-2014 11:57:49
Geldzaken & Recht

Factuur zonder overeenkomst

[quote=czar schreef op donderdag 21 aug 2014, 11:32][quote=philip36 schreef op donderdag 21 aug 2014, 11:23]het gaat hier om een ruitje in de voordeur.
lijkt me dat de glaszetter niet op de fiets komt maar met een sevicewagen en voldoende soorten glas bij zich heeft om een klein raam te vervangen.


dat leg ik net uit, slimkop.
hoe weet de glaszetter nu of het geïsoleerd glas is, of het een raampje is met een speciale ronding, of weet ik wat? logisch dat tíe even gaat kijken, maar dan wel op eigen kosten.

nogmaals: er is geen opdracht en geen overeenkomst. juridisch echt een appeltje-eitje.


de ts heeft een omschrijving van de schade hoogstwaarschijnlijk ingevuld op zijn contactformulier bij uniglas.
ik hou er over op, als u vindt dat dat de normale werkwijze is dan bent u geen slimkop.
heb jaren hier in de buurt een glasherstelbedijf zien werken.
die gingen dan met zo'n grote servicewagen op pad.
als ze niet kunnen repareren i.v.m. speciaal glas komen ze terug.
maar niet andersom, eerst kijken en dan terugkomen voor reparatie, dat zou de reparatie al zeker 70 euro duurder maken en voor een ruitje is dat natuurlijk belachelijk.