Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 21-08-2014 13:45:33
Computers & Telefonie

Vodafone inruildeals

Ja dat zou heel goed kunnen, maar als er slechte communicatie tussen de afdelingen is of trage processen zijn waardoor de service stagneert is dat de schuld en de verantwoordelijkheid van de managers. in dit geval kan een reactie van melanie, bas of linda helpen dit te veranderen.

of ze weten natuurlijk heel goed wat ze doen en hebben berekend dat die paar klanten die in de service molen zitten en nooit meer terugkomen, opwegen tegen de kosten van een goed service centrum.

of ze nou incompetent of sluw zijn, in beide gevallen goede reden om weg te blijven bij vodafone, na al die klachten overal.