Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aquarius
aquarius - 21-08-2014 19:14:18
Computers & Telefonie

Laadt de batterij van mijn nokia 108 wel op?

Bedankt voor de reacties. contact maken met nokia is zeer omslachtig, in dit geval onmogelijk. na het invullen van het imei-nummer volgen er ettelijke vragen. ik ben blijven hangen bij de vraag: "is het oplaadapparaat onbeschadigd en werkt het correct? ja. nee." het eerste deel van de vraag moet met "ja" worden beantwoord, het tweede deel van de vraag met "nee". maar dat kan dus niet, er is immers maar 1 antwoord mogelijk.
zoals gemeld heeft iemand me bij het gebruiksklaar maken van het toestel geholpen. dat was een telefoondeskundige bij zorgzaam. je zou dus zeggen dat die wel weet hoe e.e.a. moet. maar iedereen kan een fout maken. het toestel kan aan/uit; er kan ook mee gebeld worden, men kan mij ook bereiken. kan het desalniettemin zo zijn dat de deskundige de batterij ondersteboven of zo geplaatst heeft? de achterkant zit echter zo vast dat ik dat niet 1, 2, 3 controleren kan met mijn reumahanden. ook de deskundige had er moeite mee, maar hij zei dat ik die achterkant nooit meer hoefde te openen.
terug naar de winkel (kijkshop) zit er dik in. alleen.... de service, zo merkte ik toen ik het toestel daar kocht, is zeer onvriendelijk en afwijzend. vandaar dat ik eerst bij vraag en beantwoord een mogelijke oplossing hoop te krijgen.