Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-08-2014 21:18:52
Geldzaken & Recht

Hondenkar stuk bij somultishop

Ik zie dat u hetzelfde probleem heeft met somultishop.
ook ik ben al bijna een half jaar bezig met een oplossing(defecte bolderkar), het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, email wordt niet gelezen en niet beantwoord.
klachten via de website worden binnen 5 werkdagen beantwoord, niet dus, inmiddels hebben ze dit naar 15 werkdagen aangepast, ook niet dus.
ook briefpost geeft geen enkel resultaat.
ik snap ook niet dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat en er mee weg probeert te komen.
het blijkt gewoon dat niet iedereen het fatsoen kan opbrengen een probleem op te lossen, hoe moeilijk kan dit zijn, zo run je geen bedrijf.