Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ga
galaxys3 - 22-08-2014 13:04:36
Computers & Telefonie

Verkeerd product geleverd en dan ook not 20 euro annuleringskosten


ik heb ook gechat met samsung. de samsung medewerker schrijft in de chat dat de neo niet in alle opzichten beter is.
de processor is minder snel geworden van 1400 hz naar 1200 hz, build in storage is gehalveerd en ook talktime is minder lang.

trendycomputers blijft echter volhouden dat de neo beter is en blijft ook bij de 20 euro annuleringskosten.
de verbinding wordt nu ook stelselmatig verbroken als ik ze bel.

ik durf het product ook niet terug te sturen. ik lees op dit forum dat het dan soms niet aankomt.
als ik langs deze winkel ga, is het dan redelijk dat ze het bedrag meteen terugstorten en dat ik hier direct een bewijs van ontvang?