Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
petr@@ - 22-08-2014 22:00:46
Voeding & Gezondheid

Cosmedical skincare

Ook ik ben een van de vele gedupeerde (geen groupon) , die zoveel behandelingen had gekocht.na drie keer voor de gek gehouden te zijn, ( had u nu een afspraak ,oh nee hebben ze u niet afgebeld, sorry het apparaat is net kapot gegaan), stond ik aan de gesloten deur.op de mat lagen tientallen briefjes en het was me duidelijk dat ze waren vertrokken.
cristel heeft me zelf meerdere foto's van een riant pand in zuid frankrijk laten zien, wat e gingen aankopen.ze klaagde veel over ziek personeel e.d..ik verwacht dan ook dat ze nu in de zon zitten, van al het opgehaalde geld van niet uitgevoerde behandelingen, niet betaalde producten, en onbetaald personeel.
factor 100 zonnebrandcreme zal niet genoeg zijn!