Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 24-08-2014 18:56:56
Huishouden & Energie

Seats and sofas koop contract ontbinden?

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 24 aug 2014, 16:40][quote=carola.83 schreef op woensdag 20 aug 2014, 17:32]wel leuk om te lezen wat ze op klachtenkompas.nl beschouwen als 'afgehandeld'. heb een pagina of 4 doorgenomen, niet 1 klacht is daadwerkelijk afgehandeld.

van klachtenkompas.nl
over seats and sofas zijn 337 klachten gemeld op klachtenkompas.nl.
van deze klachten heeft seats and sofas er 333 afgehandeld en staan er nog 4 open.

klachtenkompas.nl is dan ook een commercieel initiatief, bedrijven mogen flink in de buidel tasten om op het knopje 'afgehandeld' te mogen drukken.

an sich prima enkel klachtenkompas.nl zou daar wat transparanter over moeten zijn.


overigens wanneer ik hun folder bekijk http://www.seatsandsofas.nl/folder/folder-online-week-33-4/">folder bekijkt krijg ik al heel sterk de indruk om daar met 'n grote boog om heen te lopen.
er staat allerlei niet kloppende informatie hier. er staan 339 klachten open waarvan er 156 zijn afgehandeld. verder is 28% tevreden over de afhandeling en 72% ontevreden.

na de afhandeling volgt er een beoordeling van de klant die kan goed of slecht zijn. dus alleen zeggen 'afgehandeld' is niet genoeg.

verder zou ik wel eens willen weten hoe je erbij komt dat een bedrijf moet betalen voor het knopje afgehandeld in te drukken. als je je aanmeldt als bedrijf op die site staat dat nergens en ik geloof het eerlijk gezegd niet, maar overtuig me.