Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 25-08-2014 11:10:02
Computers & Telefonie

Vodafone

Beste qquibus,

zoals eerdere reacties al aangeven is het storneren van je factuur zonder goedkeuring vanuit onze betalingsafdeling niet verstandig. ik wil je nakijken of ik je verder kan helpen. wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. met als onderwerpveld: kassa | qquibus | 25 aug 2014 | nakijken factuur i.v.m. datakosten.

gegevens:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

vermeld ook in de e-mail waarom het volgens jou onterecht in rekening is gebracht.

groeten, marc

vodafone 24/7 web crew