Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 26-08-2014 11:08:43
Computers & Telefonie

T mobile: nieuw toestel kapot en omruilen

.......op hun website staat dat je bij gebreken 60 dagen recht heb op een nieuw toestel........


ik lees nergens het woordje 'nieuw' in onderstaande tekst:

aankoopfase

t-mobile begrijpt dat het vervelend is als je toestel defect is. is je toestel direct na aankoop defect als gevolg van een fabricagefout of is er sprake van een waarneembaar gebrek, neem dan bij voorkeur binnen acht dagen, maar in ieder geval niet later dan twee maanden na aankoop, contact op met t-mobile klantenservice. je toestel wordt dan omgeruild zodat je niet hoeft te wachten totdat het toestel is gerepareerd. vergeet niet te melden dat je toestel direct na aankoop stuk is gegaan en zorg dat je je aankoopbewijs of eventueel pakbon bij de hand hebt.