Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 27-08-2014 13:01:13
Computers & Telefonie

T mobile: nieuw toestel kapot en omruilen

[quote=nathalie79 schreef op dinsdag 26 aug 2014, 13:19]carola 83:
ik lees ook nergens gebruikt.
daarbij is dat ook op geen enkele manier naar mij gecommuniceerd.
hadden ze dat gedaan dan had ik nog een keuze gehad!

ik ben het met je eens, dus onderstaande oplossing zou een voet achter de deur kunnen zetten:

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 26 aug 2014, 10:50]stel ze in gebreke en geef hun nog 4 weken om op te lossen. doen ze dit niet ontbind je het contract.

wees er op bedacht dat t-mobile direct lindorff inschakelt, die gaan stalking niet uit de weg. die kun je gewoon negeren.

zet er in dat als ze na 4 weken geen oplossing hebben je alle reeds betaalde bedragen storneert en de automatische incaso blokkeerd.