Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 28-08-2014 09:32:18
Computers & Telefonie

Telefoon geblokkeerd uitgaande gesprekken ???

Hallo mark87smith,
bedankt voor het plaatsen van je bericht. dat is wel een flink bedrag.

op het moment dat je het mobiele internet uitschakelt, is het technisch gezien niet mogelijk om kosten te maken voor het mobiele internet. er moet een internetverbinding open hebben gestaan, als er kosten in rekening zijn gebracht.

uit je bericht maak ik op dat je er al contact over hebt gehad en dat de collega aangeeft dat de kosten correct zijn gefactureerd.

mochten er nog vragen zijn over de getroffen betalingsregeling, dan beantwoorden de collega's die graag. zij hebben immers toegang tot je dossier. zij zien wat er is afgesproken en wat de reden daarvan is.

als je het prettig vindt dat wij er ook nog eens kijken naar de gang van zaken, dan doen we dat uiteraard graag. ik wil daarbij wel op voorhand aangeven, dat wij enkel kijken naar het verloop van je issue:
- wanneer de kosten gemaakt zijn
- of er sprake is van een notificatie voor de gemaakte kosten
- of deze tijdig is verstuurd

als je een betalingsregeling hebt getroffen, dan kunnen wij deze niet aanpassen.

je kunt een mail hierover sturen naar: webcare.nl@vodafone.com met als onderwerpveld: kassa | mark87smith | woensdag 27 aug 2014 | telefoon geblokkeerd uitgaande gesprekken ???

de gegevens die we nodig hebben ter controle, zijn als volgt:
- mobiele nummer
- klantnummer (my vodafone)
- postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

wellicht kunnen we op die manier de onduidelijkheid weg nemen.
ik verneem het graag van je.

groeten, per
vodafone
24/7 web crew