Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 28-08-2014 10:00:30
Computers & Telefonie

Telefoon geblokkeerd uitgaande gesprekken ???

@vodafonewebcare: kun je eens aangeven welke gegevens jullie doorkrijgen van het telefoonverkeer in het buitenland. zover ik weet hebben jullie ook weinig tot geen inzicht in dat verkeer, maar ik kan het mis hebben.

@iedereen: zolang de leverancier geen gespecificeerde rekening kan overleggen (dus een lijst met welk contact, wanneer en gedurende welke periode), staan ze juridisch behoorlijk zwak.

algemeen gezegd ga ik er wel vanuit dat de telecom-aanbieder meestal toch gelijk heeft v.w.b. het verkeer. ze spelen echter een dubbelrol: ze bieden het liefst telefoontjes aan bij hun abonnementen waarbij je snel over je abo heen gaat. daarbij rekenen ze belachelijke prijzen: een mobieltje in hongkong bellen is voor mij 10x goedkoper dan het mobieltje van m'n buurman bellen. het is toch allemaal voip en daarmee is de kostprijs heel erg laag.