Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

harrie
harrie - 28-08-2014 13:48:32
Voeding & Gezondheid

Consumentenrecht

Iets soortgelijks overkwam mij met een braun koffiezetter bij blokker. die begaf het na bijna 2 jaar.
in eerste instantie werd mij verteld dat de 2 jaar braun garantie bij blokker 1 jaar was en dat wij het met braun moesten oplossen. nadat ik er hen op gewezen had dat hij met een 2 jarig garantiebewijs bij hen was gekocht, werd hij omgeruild.
via de kassa retour geslagen en een nieuwe kassabon erbij (met weer 2 jaar garantie) ook die begaf het na ruim 1 1/2 jaar. zonder problemen een nieuwe met kassabon, ook die is na bijna 2 jaar defect/omgeruild.
in alle gevallen was het de thermozekering die het begaf wat mij wel een veilig gevoel gaf....
dus gewoon even naar de chef vragen en rustig het probleem voorleggen en ik kan me niet voorstellen dat u er samen niet uitkomt...


ex-haagsche harrie