Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 29-08-2014 10:21:04
Computers & Telefonie

Ik ben opgelicht door bol.com

[edit redactie]
u heeft een product gekregen dat niet aan de beschrijving van de verkoper voldeed. bol.com mag er niet vanuit gaan dat u op andere site gaat kijken wat de productspecificaties van uw laptop zijn.
neem vlug een printscreen van de advertentiepagina van bol, want je weet nooit of ze deze vlug veranderen en dan verder ontkennen.

wat nu te doen. eerlijk gezegd vind ik dit echt een zaak voor een geschillencommissie. u zou eerst nog deze klacht kunnen voorleggen bij thuiswinkel.org waar ze bij zijn aangesloten.
klik http://www.thuiswinkel.org/klachten-en-advies/klachtenbemiddeling">hier dan kan die voor u bemiddelen.

komt daar niet (of niet snel genoeg iets uit, dan legt u het voor bij de geschillencommissie.

klik http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2766/thuiswinkel">hier

lees dan goed de brochure door klik http://www.degeschillencommissie.nl/userfiles/btw_brochures/thu%20brochure_140619.pdf">hier let op klachtentermijn en klachtengeld (krijgt u terug als u in het gelijk wordt gesteld.

ik weet niet of het ernstig genoeg is voor een volledige teruggave van de laptop. maar in ieder geval voor een flinke prijsreductie. laat u niet afschepen met kadobonnen!