Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 01-09-2014 13:37:53
Huishouden & Energie

Hulp bij valse eindafrekening essent

[quote=wimtraas schreef op vrijdag 29 aug 2014, 15:54]betreft: valse eindafrekening essent
....
essent maakt van die 195 (op 1 juli ontdekte ik dat ik per abuis de stand van de watermeter had opgegeven), een gasmeterstand van 6195. ik ben daarover niet bericht.....


u geeft zelf een verkeerde meterstand door en vervolgens beschuldigt u de leverancier van een valse rekening. da's een vreemde manier van redeneren.
bij mij is het ook gebeurd dat de waterstand is doorgegeven als de gasstand. niet dat ik zelf zo stom was, maar mijn makelaar dus wel. gelukkig hadden we de foto's nog. het verschil was bij mij ruim 450 euro. ik heb de leverancier het voorval gemeld en de foto's toegestuurd. het heeft 6 weken geduurd alvorens het financieel was gecompenseerd.
ik vind het wel normaal dat je even op je geld moet wachten als je zelf fouten maakt (of in dit geval: de door mij ingehuurde makelaar). eind goed, al goed.

u moet gewoon de vergissing doorgeven, prima dat u dat met foto's heeft gedaan, en wachten tot de leverancier de vergissing heeft verwerkt. volgens mij gaat er niets mis. de volgende keer goed opletten dat u de juiste meterstanden door geeft.