Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ck
ckabout - 01-09-2014 21:34:08
Auto & Vervoer

Home24



geachte heer / mevrouw,

er wordt hier doodleuk gereageerd door home24 met de melding dat je maar gewoon een email moet versuren echter bij elke email krijg je standaard antwoorden terug waar je geen drol mee kunt..!


ik heb twee punten waarbij ik last en irritatie ondervind bij de organisatie home24.

punt1:
ik probeerde vanaf 17-7-2014 de twee artikelen vanuit ordernr. 10308000858414 retour te sturen. na vele e-mail en telefonisch contact gelegd te hebben (ze zijn amper tot niet bereikbaar) kreeg ik op 23-7-2014 eindelijk iemand te pakken middels na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben gestaan, zij had het e-mail contact in het systeem nagekeken en bevestigde dat er nog niet gereageerd was op mijn e-mails. ze zou het direct oppakken en de retourlabels naar mij sturen per e-mail.

de keren daarvoor dat ik belde (ik heb voor deze retour home24 15x gebeld) stond ik bij alle gesprekken gemiddeld 30-45 minuten in de wachtrij zonder iemand aan de lijn te hebben gehad.

de retourlabels versturen hebben ze diezelfde dag gedaan.
ik heb het pakket met labels diezelfde dag op de bus gedaan en ontving 15-08-2014 een creditnota. het bedrag hiervan staat tot vandaag nog niet op mijn rekening. op hun website omschrijven ze dat ze binnen 30 dagen het geld terug storten.. het is nu 31 dagen geleden sinds ik het pakket geretourneerd heb en het geld er staat nog steeds niets op mijn rekening.


punt 2
ik had meerderde dingen besteld bij home24 (ze hadden het thuiswinkel waarborg logo dus ik dacht dat zit wel snor).
nu probeer ik al sinds 29-07-2014 artikelnr m-ra-ssk-321-045 uit bestellingnr. 10308000905823 te retourneren.
maar weer; geen reacties op mijn e-mail of retouraanvragen, de telefoon wordt niet opgenomen. het langste dat ik aan de telefoon gezeten heb ik 1,5 uur!!

afgezien dat ik dit hele proces erg vervelend vind maak ik ook nog onwijs hoge belkosten die ik allemaal betalen mag. ik vindt hun handelswijze echt van de zotte, op deze wijze verdienen ze jullie thuiswinkelwaarborg dan ook niet.
alle e-mails die ik verzonden heb, van allemaal heb ik een ticketnr. maar er wordt gewoon niets mee gedaan. van alle telefoontjes die ik gepleegd heb; er wordt gewoon niet opgenomen..

ik hoop dat u mij dan ook helpen kunt in deze situatie.
ik verneem graag van u.

warme groet,
mevrouw kabout