Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lieske1 - 02-09-2014 18:47:35
Auto & Vervoer

Home24

Hier ook problemen met home24, 21 juli twee bijzettafeltjes besteld. redelijk snel geleverd maar, helaas, een van de tafeltjes was kapot.
artikel retour gestuurd na overleg met home24, zodat ze een nieuwe zouden leveren. niks meer vernomen van deze partij, na vele mails en telefoontjes die niet beantwoord worden. op facebook een bericht geplaatst op hun pagina, waar ze uiteindelijk op reageerde dat ik een mail moest sturen met bestelnummer en dergelijke, dat het dan in orde zou komen.
dit is nu 2 weken geleden gebeurd, en wederom horen we niks van home24.
het wordt eens tijd dat dit hele bedrijf, dus alle "24" webwinkels goed doorgelicht worden en geconfronteerd worden met hun slechte praktijken.
bij ons gaat het dan nog over +/- 80 euro, maar heb al meerdere mensen gehoord die voor honderden euro's het schip in zijn gegaan, hun facebook staat er vol mee....