Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-09-2014 13:59:56
Elektronica & TV

Verkeerde tv

@emilkool; ons toestel is pas 2 maanden oud, dus geen verouderde versie.

maar we zijn er uit.het heeft even geduurd voordat ik antwoord kreeg van plasmavisie, ze hadden het blijkbaar erg druk.
het had volgens hun helemaal niets te maken met het feit dat het een duits toestel is. de software is nederlands, en er zou ook een app van netflix op te vinden moeten zijn.
echter op een heel enkel toestel was dat niet het geval, hoe dat kwam wist hij ook niet.
ze sturen een nieuw toestel met hun eigen transporteur, en nemen dan het oude mee terug. ze deden er helemaal niet moeilijk over.
of het verhaal verder waar is weet ik niet, en maakt me ook verder niet uit. dat het goed opgelost wordt vind ik belangrijker.
ik heb er goede hoop op.