Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mousy32
mousy32 - 05-09-2014 13:52:14
Voeding & Gezondheid

Bedelen om geld terug van bon prix

Werkelijk het is niet te geloven wat ik nu weer voor antwoord heb gehad:

beste klant,

u heeft mij geïnformeerd over uw verbazing bij het ontvangen van uw pakket.

u geeft mij inderdaad aan dat een artikel niet heeft ontvangen.

ik bied u mijn excuses aan voor dit incident en vraag u om het leveringsborderel naar mij terug te sturen, waarbij u het ontbrekend artikel omcirkelt. u kunt dit (wanneer mogelijk) scannen en doorsturen per e-mail ofwel naar ons correspondentie adres verzenden.

wanneer u voor de laatste mogelijkheid kiest, kunt u volgende adres gebruiken:

bonprix
antwoordnummer 54025
5004 vb tilburg

van zodra ik dit document ontvang, stuur ik het ontbrekende artikel met spoed naar u toe, zonder extra kosten.

ik hoop dat ik hiermee u tevreden stel en blijf tot uw dienst indien u andere vragen heeft.


ik heb direct toen ik het artikel niet had ontvangen de brief en nota ingescand en naar ze gemaild zoals ze dat willen hebben. mij is toen de 17,99 beloofd, dat die direct terug gestort zou worden echt dit is niet te geloven nu moet ik t nogmaals doen wat een puinhoop en nee ik wil het artikel al niet meer wil mn geld terug zijn ze blind daar? sorry ik ben nu echt boos dit is toch gewoon belachelijk.