Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mousy32
mousy32 - 05-09-2014 15:14:57
Voeding & Gezondheid

Bedelen om geld terug van bon prix

[quote=czar schreef op vrijdag 5 sep 2014, 15:09][quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 14:48]nee dat was antwoord op de mail die ik gisteren heb gestuurd op die van vandaag nog geen antwoord
ohh zo, wordt wel verwarrend als u schrijft: werkelijk het is niet te geloven wat ik nu weer voor antwoord heb gehad

maak u niet zo druk. ik ga er bij dit soort (op zich best betrouwbare) bedrijven altijd vanuit dat er een chagrijn aan de telefoon of de e-mail zit. er zijn wel meer bedrijven die bij vaste klanten het geld tijdelijk parkeren. als je er dan om vraagt krijg je het gewoon teruggestort, anders bij de eerst volgende bestelling als korting.
op mij komt uw bericht hier over als een bericht van iemand die boos is omdat het niet lukt. opeens komt daar dan een verhaal over een niet geleverd artikel bij. dan een bericht er achteraan dat de producten vaak niet goed zijn, waarom bestelt u daar dan wel opnieuw?

volgens mij: even rustig nadenken en vervolgens een goed en duidelijk bericht sturen waarin u alles chronologisch aangeeft, inclusief order- en factuurnummers en dan zal alles best wel worden opgelost.