Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 05-09-2014 15:32:47
Voeding & Gezondheid

Bedelen om geld terug van bon prix

[quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 14:56]hier krijg k toch werkelijk een punthoofd van: krijg net een mail binnen dat ze geen mail met scans van de nota en ontbrekend artikel hebben ontvangen echter deze is 5 juli al verstuurd , vanmorgen nogmaals en net beweren u heeft dit niet eerder verstuurd dus ze liegen ook nog eens , bah echt mn buik vol van dit bedrijf (mail stond nog netjes in verzonden map, ik heb nl de bewijzen allemaal bewaard van correspondentie met hen)

uw verzonden map biedt geen enkel bewijs dat het ook is afgeleverd.
als u bestanden scant in hoge resolutie kan het zomaar zijn dat uw mail te groot wordt voor de pop3-box van de ontvanger en deze wordt geweigerd en daarom nooit is aangekomen. misschien heeft de smtp-server van uw provider die e-mail wel helemaal nooit verzonden.
mogelijkheden te over waarom het niet is aangekomen, dat hoeft helemaal niet op leugens te duiden van de medewerker.
maar goed, u bent kwaad, dus u heeft gelijk, ook als u geen gelijk heeft.
heeft u als eens getracht hen telefonisch te bereiken? dat lees ik namelijk nergens. of een terugbel-verzoek gedaan?