Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 05-09-2014 16:26:44
Voeding & Gezondheid

Bedelen om geld terug van bon prix

[quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 16:19]toevoeging: k kreeg zelfs nog een bevestigingsemail van de ontvangen email + scans dus ze hebben m op 5 juli wel degelijk ontvangen . (heb die nl ook nog) en bellen doe ik niet meer kost geld en k heb geen bewijs van wat er afgesproken is. ook kreeg ik de vorige keer een chagrijnige mevrouw aan de lijn die ik niet kon verstaan door haar accent (buitenlands) en ik moest dus tig keer vragen sorry wat zegt u nou ik versta u niet, dus sinds die tijd mail ik alleen nog maar
heb je via het https://www.thuiswinkel.org/klacht">klachtenformulier van thuiswinkel je laatste mail verstuurd?
als je het deze keer nog via je eigen mail hebt gedaan, dan kun je nog wat dagen wachten op antwoord van bonprix en daarna dien je de klacht in via thuiswinkel.