Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neck.bkr - 06-09-2014 09:01:41
Geldzaken & Recht

Advies traject

Die a2 codering zou in een h veranderd moeten worden. de curator van neckermann had met spoed een fax gestuurd naar bkr om dit te laten wijzigen. bkr heeft 4 uurtjes later laten weten dat het terecht is en dat het niet verwijderd zal worden , wel na 5 jaar.

deze adviseur heeft letterlijk niks gedaan , dan alleen offerte samen met ons ingevuld binnen een uur en deze verstuurd. en toen kreeg hij bericht van de bank over die a2 codering. sindsdien hebben wij hem aangegeven helemaal niks te doen en afwachten totdat wij het probleem met bkr oplossen.
dus mijn vraag is:

hij zegd dat hij 3 uur aan gewerkt heeft voor wat ??